کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد
سرخط خبرها

استعفای خداداد از شهرخودرو و خروج مالک اشتادسازه از ایران!| شوک ۲ کناره‌گیری

  • کد خبر: ۸۳۲۱۵
  • ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۹
استعفای خداداد از شهرخودرو و خروج مالک اشتادسازه از ایران!| شوک ۲ کناره‌گیری
مالک باشگاه اشتادسازه مشهد و مشاور عالی باشگاه شهرخودرو، دیروز با جدایی‌های متفاوت خود خبرساز شدند.

مرتضی اخوان | شهرآرانیوز؛ ۲ خبر کوتاه و متفاوت روز گذشته در ورزش مشهد خبرساز شد؛ اولی مربوط به خبر کناره‌گیری خداداد عزیزی، مشاور عالی باشگاه شهرخودرو، از سمت خود و دیگری مربوط به خبر مهاجرت سعید حسامی، مالک باشگاه اشتادسازه مشهد بود. ۲ خبر شوک‌آور که اولی کاملا بر‌خلاف چیزی بود که تصور می‌شد و دیگری در حد زمزمه چند‌روزی مطرح شده بود، اما به غلط تصور می‌شد واقعیت ندارد.

خداداد عزیزی که هنوز چند‌هفته‌ای از انتصابش در قامت مشاور عالی باشگاه شهرخودرو، تیم لیگ‌برتری فوتبال مشهد نمی‌گذرد، دیروز و در حاشیه حضور در محل «آکادمی فوتبال خداداد» با انتشار ویدئویی از کناره‌گیری از این سمت خبر داد.

در‌سوی‌دیگر اخبار مهاجرت سعید حسامی، مالک باشگاه اشتادسازه مشهد، نیز که چند‌سالی است در سطح لیگ‌های مختلف ورزشی آقایان و به‌ویژه بانوان تیم‌داری می‌کرد و حتی حامی مالی تیم ملی هندبال بانوان هم بود، همه را غافل‌گیر کرد. اخباری که اولی قطعی و دومی اگرچه اتفاق افتاده است، هنوز معلوم نیست این مهاجرت چه تأثیری بر فعالیت‌های مجموعه اقتصادی و باشگاه اشتادسازه خواهد گذاشت.

استعفای خاص بعد از اردوی تهران!

خداداد عزیزی همیشه چهره خبرسازی در فوتبال ایران بوده است. مردی که این سال‌ها با حضور در تلویزیون و تبدیل شدن به یک چهره جذاب رسانه‌ای از دنیای حرفه‌ای فوتبال فاصله گرفته بود، چندی پیش با اعلام رسمی باشگاه شهرخودرو به عنوان مشاور عالی این باشگاه کارش را آغاز کرد تا بار دیگر سر وکله اش اطراف مستطیل سبز پیدا شود. با این همه حالا او خیلی زودتر از چیزی که تصور می‌شد، از سمتش استعفا کرده است.

این در حالی است که خداداد در همین مدت کوتاه چند هفته‌ای حضورش در شهرخودرو نقش مؤثری در اتفاقات حول و حوش این باشگاه ایفا کرد؛ از ماجرای رفع دلخوری بازیکنان و وعده مذاکره با مدیران برای حل مشکلات آن‌ها بگیرید تا همین حضور آخرش پای قرارداد بازیکنان شهرخودرو در اردوی تهران.

خداداد عزیزی دیروز به طرز غیرمنتظره‌ای از سمتش استعفا کرد و در توضیح این اتفاق گفت: به دلیل قرارداد با یک شرکت فیلم سازی و همچنین تعهدی که به آکادمی خداداد دارم، نتوانستم بیشتر از این در خدمت مجموعه شهرخودرو باشم.  وی افزود: به خاطر فوتبال شهرم و همچنین کمک به محمدرضا مهاجری وارد گود شدم و بعد از اردوی آمادگی تهران متوجه شدم که وظیفه ام را که کمک به مهاجری بوده است، به خوبی انجام داده ام و مطمئن هستم او می‌تواند در ادامه راه بدون من هم موفق شود، بنابراین جدا شدم تا بتوانم به مسئولیت‌های دیگرم برسم.  

عبارت کنایه آمیز «بعد از اردوی تهران متوجه شدم...» عزیزی شائبه برانگیز است، اما از باشگاه شهرخودرو خبر می‌رسد عزیزی در تهران پای قرارداد تک تک بازیکنان بوده و همه چیز خوب پیش رفته است. حتی گفته می‌شود در دیدار‌های تدارکاتی شهرخودرو در تهران، عزیزی گاهی کنار خط می‌رفته و به راهنمایی بازیکنان می‌پرداخته است. به نظر می‌رسد در آینده حقایق بیشتری درباره این استعفای غافل گیرکننده افشا خواهد شد؛ استعفایی که نمی‌تواند به همین سادگی که خداداد گفته است، باشد.

مهاجرت سؤال برانگیز

مالک باشگاه اشتادسازه مشهد، دیگر چهره خبرساز روز گذشته ورزش مشهد بود. او که در چند سال اخیر با هزینه کرد‌های زیاد در رشته‌های مختلف ورزشی از هندبال و والیبال گرفته تا شمشیربازی و دوچرخه سواری تیم داری کرده است، به یک باره از کانادا سر در آورد و گفته می‌شود به این کشور مهاجرت کرده است. سعید حسامی فعالیت‌های باشگاهش را طی سال‌های اخیر نه تنها در بخش آقایان، بلکه در بخش بانوان گسترش داد؛ تا جایی که حامی مالی تیم ملی هندبال بانوان هم شد.

او که مدعی بود می‌خواهد آکادمی هندبالی را در بارسلون اسپانیا دایر کند، حالا گفته می‌شود با زمزمه‌ها و شائبه‌هایی راهی کانادا شده است. در این میان بازار شایعات هم داغ است و برخی مدعی اند حسامی در اشتادسازه بدهی به بار آورده است و گروهی دیگر رفتن او را صرفا یک مهاجرت ساده می‌دانند و معتقدند شرکت و باشگاه اشتادسازه از آن متضرر نخواهد شد و به زودی جایگزینی برای فعالیت‌های خود در ایران تعیین خواهد کرد!

با این همه آنچه مسلم است، ورزش مشهد و به ویژ ه هندبال بانوان ایران که چند صباحی از کنار حضور بخش خصوصی به نام اشتادسازه منتفع شده بود، حالا احتمالا با بحرانی جدی رو به رو خواهد شد و دست کم چند تیم لیگ برتری و لیگ یکی در رشته‌های مختلف ورزشی بی حامی خواهند شد و ادامه حیاتشان منوط به یک معجزه خواهد شد! این البته شامل تیم ملی هندبال بانوان هم خواهد شد که قرار است چندی بعد راهی مسابقات جهانی شود؛ آن هم با حمایت و اسپانسرینگ اشتاد سازه!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->